воскресенье, 16 сентября 2018 г.

З КНИГОЮ в серці

Одна з книг, яка в моєму серці, - «Тринадцята казка» Діани Сеттерфілд.

Як вона там опинилася? Все дуже просто...
Мені було потрібно:
1. Зробити наступне придбання як члену Клуба...
2. Прочитати книгу з числом у назві...
3. Книга повинна була бути не дуже важкою, бо я збиралася її взяти з собою в подорож...
Але не ці обставини зробили її "сердечною"
Просто вона з перших же сторінок викликала у мене захват від того, як достовірно авторка описала стан людини, коли вона відкриває нову книгу, які відчуття у книголюба, коли він бере в руки букіністичну коштовність, увесь трепет від читання... Після цих сторінок «Тринадцята казка» для мене, як бібліотекаря, стала однією з настільних книг, яку я буду перечитувати у разі потреби. 
“Прив'язавши” словами про книги, читання, авторка заінтригувала мене і сюжетом. Про сюжет ні слова, хто захоче – прийде до нас, візьме і прочитає. До речі, в бібліотеці примірник книги українською мовою. 

І наостанок добавлю, що «Тринадцята казка» - дебютний роман авторки в жанрі неоготики. В ньому схований “ключик” до тих причин, які пояснюють нам, чому ми взагалі читаємо. 

Всім рекомендую до прочитання. 


Комментариев нет:

Отправить комментарий